Tuesday, November 29, 2011

So proud of her....


A little bit from my ex-student who just graduating...

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera

Terima kasih pada en.zul dan lecturer 2 yang banyak membantu kami….x lupa juga buat kawan2 yg telah gradute…tahniah…sesame g konvo..jumpa kat sana


Mengimbau perjalanan pengajian di Uitm Lendu…seterusnya Bandaraya Melaka…banyak kenangan manis pahit yang dilalui antara merasa laaa berkampung di Stesen Minyak Petronas Jementah kerana terkandas dek banjir di Segamat,dengan tanpa ada kelengkapan baju,tuala….beramai-ramai berkampung di situ….


Kuliah pertama yang masih saya ingat dan blur lagi time tu...kata-kata peransang dari En.Zul masih dalam ingatan…yang mana kami student EPJJ ni…adalah bussinesman/businesswoman….profit yg kami dapat hasil dari kesungguhan,kita sendiri mencorak perniagaan kita,samada untung atau rugi di kemudian hari …En.Zul jugak berpesan,jangan jadi perempuan dan lelaki simpanan saya…(kerana x dapat menghabiskan pengajian)memang waktu tu 1 kelas gelak…sekarang baru faham kata2 En.Zul….


Lecturer yang ada, Pn Hazariah,En.Hafiz,Puan Jeniwaty,Mdm Gerald,Pn.Marziana,Pn.Zaleha,Dr.Hardev….En.Bab,En.Fuad,En.Zul….Puan Nurul Azwa, dan yang saya x tertera di sini…thanks a lots…kerana x jemu membimbing dan mengajar….


Kepada adik2 yg masih bertungkus lumus untuk menamatkan pengajian ,mungkin boleh ambil amanat ini, Pn Marziana selalu mengingatkan akak dan kengkawan ….cuba hayati lirik Lagu Hero Mariah Carey …adakala akak rasa give up…tapi lagu dan lirik tu bnyk membantu akak…untuk semangat dan bangun kembali ,cuba laa…renungkan2 dan kosongkan minda adik2 …adik2 akan bersemangat dan mampu hadapi segala kesulitan dengan hati yg bersahaja dan mampu handle situation…..walau apapun rintangan mendatang…insyaallah


Kemudahan dan pengajaran yang diberikan oleh Lecturer sediada banyak membantu….buat En.Hafiz (QMT 212) …u the best lecturer yang tak jemu2 mengajar hingga kami faham…memang blur QMT ni….


Uitm memang destinasi terbaik untuk kita mengembangkan pendidikan ..jika ada rezeki dan kelapangan …insya allah saya akan kembali untuk pengajian ke peringkat ijazah….kemudahan dan persekitaran pembelajaran di Uitm Bandaraya Melaka amat membantu pelajar epjj seperti kami….


Salam hormat buat semua,Uitm Melaka terpahat di hati… n proud to be student EPJJ 2004302093


* Zuraidah@tnb.com.my




Good luck to Zuraidah... So proud of you! Nothing more we expect from you all my students... Just as simple as this post can make us really happy... Oh No!! Am I transforming to a real educator lately???
Hahaha...

Till next post....

2 comments:

Ad's mom said...

aku igt x leh komen. Rupanya tulisan komen ni x nmpk la. sama kaler dgn background. Ko sj eh x nk bg org komen?

Hafizhamzah said...

hahaha.. tu la saje jek... coverline... hehe